Nerlagd?

Hej!

Long time no see kan man väl lugnt inleda med här.
Jag vet faktiskt inte vad som hänt. Jodå, har en del att göra och har prioriterat precis allt annat än bloggen. Suget har inte funnits helt enkelt.

Men nu..när jag sitter i ett nystädat hem, ljus som är tända (en del IKEA´s kanel och äpplen) och ett glas rött vid sidan om datorn så börjar blogg-lusten väckas till liv igen. Kanske kanske.

Lovar inget men tänkte dra en kortis om vad som hänt sen senast.

Jag har fått 6 veckors semester i vinter. 14:e dec till och med 18:e jan. De två sista veckorna beger vi oss till Dominikanska Republiken. All inclusive, Forsränning, Ridning, Pina coladas och god mat. Känns fint!

Jag börjar denna veckan jobba 50/50 mellan reception och bokning.

Har träffat massa vänner, haft mycket fester, haft en "dum grej" med två vänner, ätit massa hemgjorda pizzor och blandat några hot shots ;)

Jobbat, fixat eximinationsuppgift två och laddar nu inför tenta samt kurs två.

Glott igenom Johan Falk filmerna (de fyra som finns) och även fått hem DH (säsong fem som vi redan sett klart), Entourage säsong fem är också avklarad och vi är nu inne på Brothers and Sisters säsong 3.

Kollat på hus och har två, alternativt tre, nya på gång. Det har kanske lossnat igen?

Jobbar hela helgen så om jag återkommer säger jag faktiskt inget om. Vi får se helt enkelt ;)

Kramar sålänge!


Syskonkärlek i köket med Hot shots. 17:e oktober -09

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag förstått att du har mycket att göra. Kul att få ett livstecken från dig. Vad härligt med Dominicanska!! Vi är på G att boka resa till Thailand i mars!?? Får se vad det blir???

Kramen, Maria

2009-11-05 @ 21:21:30
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Dessi

Det är så spännande med alla hus! Var har ni mer än Älgögatan på G?! Puss puss!

2009-11-05 @ 21:30:20
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, eller hur ;) Hoppas du hittar blogglusten igen gumman, saknar att läsa om ert husletande och dina jobbproblem som liknar mina :D

Btw, knappt alls avundsjuk på er semester ;)

2009-11-05 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0