Effektiv!!

Idag försöker jag verkligen med detta.
Äter middag samtidigt som jag bloggar, försöker catcha upp med lite vänner på facebook. Har spridit ut mina ekonomiböcker och ska skriva klart om organisationens formella struktur.

Beställt tackkort, lagt ansiktsmask, stoppat i en tvätt, gjort naglarna redo för en omgång färg. O jusste, nämnde jag att jag jobbat och var hemma kl 19? Ibland ska man överträffa sig själv :)

Det jag vill ha sagt är att jag återkommer IKVÄLL och svarar på söta kommentarer (ligger något back sedan London). Blir någon gång när jag sjunkit ner i soffan för Efterlyst och Southland som börjar ikväll, ska ni se?
Måste ligga en halvtimme på spikisen också, passar perfekt :)

Kram sålänge..
O Cattis: Rekommenderar facebook för bilder från London, inlägg lär nog dröja ett tag. Har ett från Sverigeresan och ett från Skopelos resan i somras att skriva först! :)

Kommentarer
Postat av: Dessi

Härligt att du är tillbaka gumman! Usch, jag är alldeles slut och trött så här i höstmörkret. Känner mig nollpepp och helt färdig. Ska vi ta o ses för en fika en dag snart?!



Puss o kram!

2009-10-07 @ 19:54:49
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0