Klipp, kaffe, plugg!

Hej på er!

Lördag! Jag har precis varit och klippt mig hos den bästa! :) Mia!
Som vanligt blev det kanon ;) Härligt sätt att starta lördagen på!

Nu har jag precis gjort i ordning kaffe och ska sätta mig och PLUGGA! Exminationsuppgift två ska vara inne innan 00 inatt så jag har lite att göra.. Hrm. Med tanke på att jag bara skrivit inledningen och lite av uppgift två (av fem uppgifter så) men det ska nog gå bra... Phu, I need kaffe som sagt!

Vad gör ni denna helg?

Jag började mysigt igår med en fika efter stan med sötaste Malin :) Därefter hem för att tända massa ljus, sätta på kaffe/the och duka fram detta tillsammans med popcorn och annat gott :) Mamma och bror kom över för att kika på Idol.. Mys!

Nu måste jag sätta fart här!

Kram på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Så härligt! Lycka till med plugget!

2009-10-10 @ 15:40:03
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0