Ljuvligt

Haha tänk hur humöret kan vända.

Som ni läste igår var jag fruktansvärt trött och äckligt frusen. Höll nog i sig hela natten för när jag vaknade i morse hade jag dels mitt eget täcke och halva Niccos..Hm. Hoppas den stackaren inte frös...
Vaknade, becksvart ute och jag hade LÄTT kunnat sova i tio timmar till. Men det går ju inte. Upp och hoppa...Höll på att trampa på en död råtta (URK!!!!) på vägen ner till Knutpunkten..det blåste och var ISKALLT.
Kände riktigt hur det dåliga humöret höll på att ta över..
Meeeen..Väl i Lund sken solen, kallt men så härlig luft, började piggna till och efter god frukost och kaffe var jag faktiskt back on track.

Gjort massvis, "att göra" mappen på mailen är faktiskt tom :). Dessutom har högarna med papper på både min och L's sida minskat dramatiskt. Gött! O ändå har det ringt och mailats massor. Så nice! :)

Fick den goaste och uppriktigaste kramen på länge. Gjorde mig ännu gladare :) Tack PK!

Sprang (bokstavligt talat) inom systemet på vägen till tåget i Lund och hämtade tre förbeställda flaskor av årets Blossa glögg ;).
Tåg hem, språngmarch upp för backen med pappa i luren. Bytte om, sprang till träningen. Körde bröst och biceps med bästa brorsan. Finns ta mig tusan INGEN som pushar mig som honom!

Inom Hemköp på vägen hem. Inhandling till middagen och nu doftar det underbart av tacopaj här hemma.

Tagit den skönaste duschen på länge och fick precis sms om att den bästa mannen i världen är på väg hem :)

Blir sen middag men det är det värt när man får äta med hjärtat!

Kort sagt.. En LJUVLIG dag :) Ibland händer det! :)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad härligt att höra!! ;) Nä, nu måste jag rusa iväg till jobbet!! Hoppas du får sova gott inatt!

Kramen, Maria

2009-10-13 @ 22:01:03
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: mami

Kul att du mår bra igen! Kul att komma igång med träningen,känns nästan som förr när vi tre körde på Nautilus. Tänkte kolla efter ett pass imorgon, vad säger du?

2009-10-14 @ 08:07:13
Postat av: S!!!

En död råtta?? ohh fyyy!! men vilken härlig dag i övrigt :) KRAAM

2009-10-14 @ 17:29:53
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Dessi

Har dom släppt glöggen till vanlig försäljning nu också?!! Får nog skynda mig isf om jag ska ha nån årets glögg...

2009-10-14 @ 18:35:51
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0