Bästa måndagen!!

Om förra veckan slog rekord i att vara kass så ska lätt denna slå rekord i att vara BRA!
Har börjat bra i alla fall..Hade så SJUKT mycket att göra på jobb med en telefon som ringde konstant ett tag + en mail som aldrig verkade kunna bli för full. Men det löste sig det med..Och jag har varit på TOPP precis hela dagen ;)
Lyckades till och med bli av med ett jobbigt samtal (mitt fina misstag som skulle rättas till).

Tog till och med på mig att jobba extra på lördag..och det känns kanon ;) Slå den!
Neeej jag vet inte vad det är för fel på mig, haha. Vitaminkick? :)

Kom en bit med pluggandet igår. Imorrn ska det fortsättas..förhoppningsvis efter en tur i skogen, håll tummar och tår att kroppen orkar ett par kilometer så är ni goa? :)
Kryper i hela kroppen på mig, behöver luft och rörelse!

NU ska jag fortsätta umgås med min man som faktiskt är hemma ikväll :) Wiho!

Hörs imorrn hörrni!
KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Så härligt att höra!!! ;) Det är du värd efter den tråkiga veckan som passerat.

Håller tummarna för att du ska kunna ta dig ut imorgon. Fick ju själv supermycket friskluft igår å träningsvärk som heter duga. Jag är lixom inte van att stå på huk så mycket som vi gjorde igår. ;)

Kramen, Maria

2009-09-14 @ 23:21:07
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: S!!!

härligt att vara på topp=) Jag tror att det är festen ni varit på som gett vardagen en kick=) Så brukar de vara ibland... att man får en kick av att ha riktigt kul en kväll:)

2009-09-15 @ 09:08:32
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0