Biodejt!

Oj, idag är huvudet verkligen segt som kola. Tycker ändå vi fått gjort massor på jobb trots en tröttis Sandra och en Linda med huvudvärk. Vet inte riktigt vad det är med oss denna veckan. Men jag antar att det är tillåtet att ha en liten svacka ibland..

Nåja, gjort massor som sagt och kunde gå hem nöjd med en tom mailbox och ett projekt utfört! Skönt.

Hemma har det blivit en LÅNG, varm dusch, ätit god sushi och är nu klar för en mysig biodejt med min man. Mörker, bra (förhoppningsvis) film och godis tillsammans med handhållande.. Blir inte bättre en torsdagskväll.

Har dock en känsla av att det kommer att vara en ännu tröttare Sandra på jobb imorgon. Men äh! Det är fredag och efter jobb kommer jag att landa i soffan med ett glas vin framför IDOL. Blir en kväll för mig själv eftersom Nicco jobbar, meen känner jag mig själv rätt kommer jag att somna efter just idol..så ja ;)

Vi hörs imorrn hörrni ;) Blir mer intressanta updates i helgen!
Kramar så länge!


Solenergi... Need it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

morgondagen verkar bli likadan för oss två.. Jobb som nog går undan för att framför oss har vi en fredagkväll med idol!!! fina grejer:D

2009-09-24 @ 20:13:05
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Visst får man ha dagar när man inte är på topp. Vi hade en sån natt inatt. Men nu är det dax för sista natten så imorgonbitti är det helg! ;)

Kramen, Maria

2009-09-24 @ 20:20:31
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken härlig bild.

2009-09-25 @ 08:20:52
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0