Crappy monday

Idag har det verkligen bara hänt EN bra grej (eller två förresten) på hela dagen.
Jag vet att man ska vara glad för det lilla..och att en eller två är bättre än inget.

Men idag överväger verkligen det dåliga!

Kommer in till jobb och det första jag får veta är att jag gjort en dundertabbe och dubbelbokat en lokal. Grattis. Idiot. Tur man har en bra chef..och en förstående framförallt!
Nästa då.. L är sjuk stackaren..och i skrivande stund kan jag inte säga att jag känner mig mycket piggare. Halsen känns som igentäppt och huvudet är febertungt. Hej höstförkylning!
Fått ett riktigt kass besked också. Ovanpå allt. Mendet där sista ska bli bra, that's it!

O sen till en helt annan grej. Du, kära anonym som kommenterar här kan inte ha ett kul liv. Redan innan jag läste din kommentar var jag så otroligt less på vad svartsjuka kan ställa till med.
Svartsjuka, åtminstone onödig svartsjuka (för visst kan man ha riktiga skäl ibland) är det absolut värsta jag vet!
Att du inte får gå ut för din man kan omöjligt vara mitt problem, eller mitt fel. Inte heller är det mitt fel att han inte får gå ut för dig. Ledsen att ni inte har drömlivet. Men jag lever det liv jag VILL och TYCKER OM. Så sluta klaga och gör nåt åt ditt eget förbannade liv!

Jag är SÅ glad att det Nicco jag är tillsammans med. Nicco som aldrig yttrat ett argt ord om att jag har vänner som råkar vara män.
Sen kanske det har en del med min öppenhet att göra. Jag har alltid sagt att om man inte har nåt att dölja så finns det inget skäl till att hålla tyst heller.
Jag skulle aldrig kunna hindra Nicco från att gå ut och träffa sina tjejkompisar och han skulle aldrig hindra mig från att gå ut och kul med mina vänner..tjejer som killar.
Det är ju vad jag kan tycka ett sunt förhållande!

Nog om detta. Nu ska denna Sandran göra lite mat och sen tillbringa en halvtimme på spikmattan innan sömn ska få infinna sig. Håll tummarna för en betydligt piggare hals imorgon så är ni snälla? :)

Kramar!

Bästa hjärtat och jag, nyår 08/09


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Självklart håller jag tummarna för att du ska slippa bli sjuk!!! Hoppas, hoppas!!!

StorKramen, Maria

2009-09-07 @ 20:56:32
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hejsan :-) Mmm, jobbigt att fixa med bilder, eller egentligen är det skoj men när det tar sådan tid att ladda upp bilder så blir det segt :( Tråkigt med anonyma kommentarer med sådant innehåll,.. Tycker det låter som att ni har ett sunt och bra förhållande, ett toppenförhållande så fortsätt på det viset :D



Helgen har varit lugn och skön, behövs med en uppladdning mellan arbetsveckorna. Hur har din helg varit? Hoppas den har varit härlig!



Vilket hotell var det ni skulle bo på i London? Minns inte om du har skrivit det.. Vi sitter också och försöker få ihop en resa till London, blir nog december för oss för det är lite av vår ondonmånad :P Hoppas du får sova gott inatt! Kram

2009-09-07 @ 21:36:22
URL: http://catttis.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Inte skoj att killen din är hemma & mår dåligt & jag hoppas att du inte mår dåligt nu efter han ligger hemma & är sjuker..Håller tummarna att du kan hålla dig frisk.Aj gör det inte ont att ligga på en sån matten.Ha en skön tisdag.kram

2009-09-08 @ 09:45:30
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0