En låt på huvudet

Av diverse anledningar har namnet Carina Berg dykt upp på jobb de senaste dagarna. Ganska irriterande att jag VARJE gång jag ser detta namn börjar nynna på Björn Gustavssons låt till Carina Berg. Haha.
Det värsta är att jag inte får ut en låt ur huvudet förrän jag har kommit hem och lyssnat på den ett antal gånger.
Så det är precis det jag har gjort nu! ;)

Annars då? Har ni haft en bra dag kära läsare?
Jag måste nog säga att min har varit sådääär. Mycket tjafs på jobb just nu. Mycket tid går åt till att "bråka" om sena avbokningar just nu..Tar massa energi känner jag. Men vi laddar om och fortsätter :) Nån gång så!:)

Sitter nu i soffan (as always känns det som) med en iskall cider. Har ätit gott och kollar såklart IDOL :)

Tänkte passa på att bjuda er på denna medan jag ändå är igång och sjunger på den:


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

JO, det är svårt att bli av med en låt som fastnat i huvet. ;) Jag har sovit hela dan å nu ska jag skynda iväg till jobbet. Känns jobbigt att cykla iväg i kylan, det är bara 9 grader, hua. Men jag får klä mig ordentligt så ska det nog gå bra!?

Hoppas du får sova gott!

Kramen, Maria

2009-09-23 @ 21:35:17
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: S!!

älskade älskade björn.... :D

2009-09-24 @ 18:17:16
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0