En sjuk tisdag

Bra dagar det här känner jag "Crappy monday" och "sjuk tisdag"...what's next?
Släpade mig verkligen till jobb i morse. Feber och asont i halsen.. Tjoho!
Trodde faktiskt inte jag skulle palla hela dagen med dom febertopparna jag har..MEN vill man så kan man! Fått undan massor dessutom, satt fint!
Imorgon är vi två och då jäklar!
O jo, jag säger att jag ska till jobb imorgon för det ska jag! Först jobb och sen husvisning, that's it!

Ska med andra ord ha den lugnaste kvällen på länge. Ska strax gå och ta en dusch, därefter mat och sen bara ligga platt i soffan!

Haha Nicco ringde precis och sa "FY FAN vad förkyld du låter" Jisses vad mycket friskare jag känner mig nu..eh? ;)

Nej vänner, återkommer när jag har något kul att berätta!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad du är duktig som drar dig till jobb trots att du inte mår bra! En riktig kämpe, inget gnäll! Dina arbetskolleger ska vara glada över att jobba med dig :) Krya på dig! Puss & Kram!

2009-09-08 @ 19:00:12
Postat av: Bokmalen

Nä, vad tråkigt att du blivit sjuk!!! Drick en massa te med honung!!! Å vila. Försök sova ordentligt!! Är mina tips!!

StorKramen, Maria

2009-09-08 @ 19:12:37
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig babe, min förskylning börjar släppa nu... puh! Hör av dih imorgon o berätta om husvisningen =) Puss! <3

2009-09-08 @ 19:44:23
Postat av: S!!!

Svininfluensan? hehe nej de hoppas vi verkligen inte:)!!! KRYA på dig...fort! :) Kram

2009-09-08 @ 20:46:09
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: anonym

dina kollegor borde skickat hem dej direkt... konstigt alla andra blir sjuka när man går sjuk till jobbet... :S

2009-09-09 @ 10:23:46
Postat av: Sandra

Anonym: Nu är det ju så att jag jobbar på en bokningavdelning med två personer, varav den ena var sjuk igår. Finns något som heter arbetsmoral också. Köper att man inte ska smitta ner alla andra men ibland måste man befinna sig på plats!

2009-09-09 @ 13:53:41
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0