Fordral & Höga klackar?

Hörde nyss Nellys reklan på radion..Om tighta fordral och höga klackar.
Det är DÅ man märker att Sandra är sliten efter en förkylningsvecka.. För jag tänker "uhh...neeej. jeans och låga skor tack" Haha! :)

Tror minsann det blir just det ikväll, jeans, ett snyggt linne och nya stövlarna ikväll. Invigde iofs dessa redan förra helgen eftersom det bokstavligt talat ÖSTE ned när jag skulle ner på stan. Men ja... premiär två ikväll då? ;)

Frukosten med svägerskan var underbar. Sol och massa god mat utomhus. Love it!!! Hostade ikapp så blev en tur till apoteket för lite vitaminer också!
Så en stärkande promenad är avklarad, kaffe och frukost klart. Har börjat ta mig an skolarbetet..check ;) Fikat med mamma. Otroligt vad effektiv jag är idag!

Ska fixa en grej till på skolgrejorna, resten får faktiskt vänta till imorgon! Sen ska jag vila lite och sen en dusch och fix!

Vad göööör ni idag? Är himla tyst idag tycker jag? ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbjobbjobbjobb...:) men en ledig kväll iaf=) Krya på dig gumman!

2009-09-12 @ 15:51:26
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Veckan har gått åt till jobb, träning å vila. Sambon har jobbat kväll så jag har haft kvällarna för mig själv. Nu är vi hos svärföräldrarna å laddar inför svampplockning imorgon. ;) Vi har även uppvaktat en kompis som fyllt 30 i veckan.

Ha så kul ikväll!

Kramen, Maria

2009-09-12 @ 17:29:10
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Precis inkommen på mitt hotellrum i västervik efter en trevlig kväll med goda vänner (04:25). Brunch imorgon sen dags att körahem för en ny arbetsvecka.

2009-09-13 @ 04:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0