Jobbahandlabakaduschapluggasova

Hej Hej!

Torsdag, dagen före fredag och sista (näst sista om jag har otur) jobbedagen för denna veckan.
TRÖTT Sandra som vaknade i morse. Sover så galet dåligt om nätterna och har gjort det i ett par veckor. Det börjar ta ut sin rätt :(
Måste jag jobba lördag också så är helgen verkligen KORT. O när man då måste plugga..Ja jag vet inte. Alkoholfritt lär de nog få bli i alla fall.

Jobbat idag som sagt, därefter iväg och handlade med mamma, hem och drack kaffe ihop samtidigt som jag slängde ihop en toscakaka (har fikan på jobb imorrn). Nu är det en Sandra som ska hoppa in i duschen och sen göra köttbulls-rödbetssallads-mackor och läsa lite i mitt kompendie från skolan.

Imorgon blir de inga baggyjeans och hoodtröja..Svärfar fyller år och direkt efter jobb ska han firas med trerätters hemma hos dom. Mysigt såklart. Hoppas bara jag får sova lite bättre inatt.

Uscha, nej måste nog hoppa in i den där duschen nu om jag ska hinna läsa något och kanske slappa en halvtimme framför tv'n,

Kram på er godingar!

Önskar att jag hade den här brännan att krydda till outfiten med imorrn också, attans!

Förresten, jag vet att jag ligger back med mina semesteruppdateringar, har ju två jag borde slänga upp här innan vi åker till London om tre veckor..Meeen den ena är Sverigeresan och den tar liite emot då det var sista gången jag/vi träffade Anna i livet... :(

Men jag ska..


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag har ett tips om du har svårt att sova. Jag ligger på min spikmatta medans jag läser innan jag ska sova å jag sover som en stock efter det!!! Jag blir så lung i hela kroppen efter spikmattan. ;)

Hoppas i alla fall att du får sova!!!!

Kramen, Maria

2009-09-03 @ 21:11:41
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0