Just nu:

På golvet i vardagsrummet med Ekonomikompendie och facebook ;) haha!

Har gått en LÅNG promenad i skogen med bra musik. Blev SÅ sugen på det igår efter samtalsämnet "pålsjö skog" och hur vackert där är att gå/springa med utsikt över vattnet. Nu tog jag inte den rundan, men fint var det i alla fall...Titta själva:


O så avslutar vi denna bloggen med ett par bilder från igår..Miche på spikmattan här hemma och en snabbglimt av mig innan jag sprang (bokstavligt talat) ner till bilen i ösregnet för att åka ner på stan:

 


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hi,hi, jamen det är väl toppen!! Att göra flera saker samtidigt!! ;)

Visst är det härligt att promenera i naturen.

Vi for å tränade idag för första gången sen i december. Cyklade dit å hem åsså körde vi core å crosstrainer. Nu är jag nyäten å ligger i soffan å känner mig riktigt nöjd med livet. Nu jämarns ska här tränas. Jag har riktig "träningsabstinens".

Kramen, Maria

2009-09-06 @ 19:21:27
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman..Allt bra med dig denna måndag eftermiddag..här är det bra..har jobbat min sista dag på väldig länge..så skönt att man fick bli sjukskriven den sista tiden innan lill prisen är hos en.Kram

2009-09-07 @ 14:57:28
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: S!!!

JA! de får vi se till att boka in snart. I våra hektiska scheman... :) Puss o kram!!!

2009-09-07 @ 19:28:08
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0