Lördag! (kaffe, kaffe, kaffe!)

Jag älskar Zoegas kaffe! Vi har inte det på jobb..och jag undrar lite hur många gånger om dagen jag och L sitter och grimaserar över just kaffet. Haha. Nu sitter jag här med kopp (läs STOR mugg) gott zoegas, love it!!

Så är det alltså lördag. Fredagen passerade något fort. Efter att jag skrev mitt inlägg igår la jag mig raklång på soffan med idol på. Somnade halvvägs, tror minsann att någon var lite trött. Sov fram till nästan 22. Haha, ops!

Idag känns det bra i kroppen. Har en go lördags-feeling! Snart frukost och sen lite fix, typ betala räkningar och skriva min inledning till Eximinationsuppgift 2. Därefter lite shopping och förhoppningsvis en lunch på stan? :) Ohh har jag nämnt att jag ÄLSKAR att jobba office-tider?! Ledig alla kvällar, ledig helger (om jag nu inte väljer att jobba extra haha). Underbart!

Vet ni vad..nu ska jag fokusera på goda kaffet och nyhetsmorgon här. Vi hörs sen helt enkelt!

KRAMAR!


Like this? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0