Något seg söndag

Haha vilken kväll det var igår!
Jobbade extra på dagen, skrattade mest så var väl inte SÅ jobbigt direkt ;)
Hem och duschade och fixade till oss.. Fixade lite plockmat och hällde upp bubbel. Mamma, Miche, Eva, Amanda, Martin & Marina trillade in. Käkade lite plock, drack bubbel, cider och öl och snackade en massa skit innan vi drog vidare ner på Cardinal för att käka kryss-meny.
God mat, gott (och MYCKET) vin, och härligt sällskap!

Jag, Nicco och Marina gick vidare. Hamnade på Dahlbergs för grymma berry mojitos, till Helsing för Red bull vodka och den äckligaste jävla drinken jag nånsin druckit.. Tänk er sockerlag, exrakt och sprit. Smakade bara klibbigt socker. Fy fan. Drack ju dock inte hela.. Hrm den andra halvan hamnade i huvudet på en kille. Ops.

Tröttnade på Helsing av ovanstående skäl och gick tillbaka till Cardinal där det blev x antal red bull vodka till och massa dans och MASSA skratt. Hemma var vi ca 04,30. Tjena.
Något trött söndag idag med andra ord.. Haha.

Men roligaste utgången på länge, tack mina två musketörer! :)

Nu blir de film i sängen här..om jag inte somnar igen, råkade visst göra just det under förra filmen, hm..

Jaja Natti!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Marina

Tack själv =) Klockren kväll! wihoooo! Något seg i går dock... Men värt det! Puss!

2009-09-21 @ 12:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0