Nix

Nej. Det blir inget pluggande ikväll. Jag får bita i det sura äpplet i helgen. Men på söndag har jag ingen man hemma så det är bara ate glad ut.
Vilken självdiciplin man har. Ingen träning och inget pluggande.
Fast.. Bakande, ätande och "må braande" Sånt måste ju räknas som en investering i sig själv i längden? Typ? :)

Nåja, sitter i sängen med laptopen och med tv'n på. Kikar lite på hus (as always) och drömmer mig bort. VILL bo i VÅRT hus till julen. Men det ser mörkt ut. Vi får se.

Jaha annars då? Sitter och saknar min fina man. Har ju förresten glömt att berätta. Fixade en liten överraskning till honom i tisdags kväll. Hade bett honom möta mig på Grand Hotel här i Hbg vid halv sju. Där väntade jag med ett glas champagne. Där efter gick vi till Oasen (vi hade vår första "gå ut och äta kväll" där) och åt fondue. När vi först kom dit stod det ett paket på bordet innehållande en t-shirt från T-shirt Store till honom ;)
Tror han var glad för sin/vår kväll :) Man kan ju hoppas i alla fall.

JAG tyckte i alla fall att det var himla mysigt att få ha honom helt för mig själv en kväll. Längtar nåt galet till Londonhelgen då jag får ha honom i hela fem dagar..Mitt Hjärta! :)

LYCKLIGAST i världen!
Fotograf: Li Fernstedt


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jo, visst är det bra att investera i en måbra-kväll oxå. Tycker du gör helt rätt!! ;)

Hoppas du får sova gott inatt!

Kramen, Maria

2009-09-03 @ 23:36:38
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad mysigt ni verkar ha det, hoppas ni hittar nåt bra hus oxå snart!



Ha det bra!

2009-09-04 @ 16:08:36
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0