Over and out

Snacka om seg måndag. Har känts lite grann som att någon har kastat tillbaka mig till skoltiden när man var SJUKT trött efter helgen på måndagen, började vakna till liv på tisdagen, började planera nästa helg på onsdagen och sen var torsdagen bara en transportsträcka..Galet.

Hoppas jag vaknar mycket, mycket piggare imorgon. Men det är klart jag gör! :) Positiv anda!

Kom hem vid 19-tiden efter en mysig tågresa med en familj som nästan är min egen, Calles! De har precis kommit hem från Cypern och det var SÅ mysigt att sitta och prata lite.. 20 år sedan jag och Calle lärde känna varandra. Snacka om att tiden går..

Ätit lite och sen däckade jag på spikmattan, tror faktiskt jag sov där i en halvtimme, SÅ skönt!
Har sedan kollat mongo-hollywoodfruarna (uscha!) och nu är det dags för sängen. Mannen kom hem tidigt, mys!

Jobb imorgon och därefter ska jag ta mig en tur på löparbandet + köra lite mjuka övningar för rygg + ben. SKÖNT!

Kram på er och sov gott, imorgon vaknar vi pigga? Right? :)


Längtar redan efter våren igen och förhoppningsvis långa joggingturer på stranden.. Denna bilden är dock tagen nu i höst för va en vecka sedan..Ljuvlig kväll! Älskar havet och jag älskar Helsingborg. Vackrare stad finns inte, så enkelt är det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hbg e verkligen vackert...! ha en bra vecka vännen! Kram kram på dej!=)

2009-09-22 @ 09:21:51
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0