Sjuk onsdag, trött torsdag, afterwork fredag och NU lördag!

Yes.. En vecka passerar snabbt som vanligt.

I onsdags fick jag snäll inse mina begränsningar och gå hem efter lunch med brinnande feber. Sov och vilade i massa timmar. Tittade på hus som var minst sagt SKRÄP och sen en promenad på stranden och därefter sova.

Till jobb i torsdags, SÅ trött men det gick ändå. Besök hos mamma på kvällen därefter spagetti med köttfärssås och IDOL i soffan innan ännu mer sömn.

Igår var det fredag och jag hostade som en tok. Fick besöka apoteket på lunchen och inhandla bisolvon som faktiskt verkar hjälpa! :) Thank You apoteket! Rev en vägg på jobb och hade lite smärre problem med att fokusera på jobbet men det gick bra ändå, ibland får man lägga i en extra växel bara! :)
Efter jobb träffade jag sötaste Malin och tog en cider på Hamnpaviljongen. Satt ute och vid halv sju tiden började det minst sagt bli KALLT! Men killen som jobbar där led väl med och satte två gasolvärmare på varsin sida om oss, tackar :) Mysigt var det i alla fall, precis lagom en fredag.
Vandrade hem vid nio och slocknade på soffan, vaknade lagom tills Flight 93 (?) började och kollade faktiskt på den. Nicco kom hem och vi åt lite.. Sen har jag sovit GOTT för att vakna när hans klocka ringde vid halv nio. Pefekt.

Sitter och ska bara ha lite smink i huvudet nu, sen träffa bästa svägerskan och äta frukost nere på Signer Bergqvist! :) Mys! Sen blir det PLUGG, vila och en sväng till boysen i Lund ikväll! Phuuu. Blir dock inte klockan 3 inatt eftersom Sandra seriöst måste skriva klart sitt eximinationsarbete imorrn...så äre! Eller ett utkast som bara ska arbetas om i veckan iaf. Så långt måste jag ha kommit imorron kväll. Tur att Nicco jobbar! :)

Vad har ni gjort i veckan? O vadär planerna för helgen?

Kramar!


Lär väl hamna så här under eftermiddagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0