So damn beautiful!

Gomorrn!
Jorå, det blev kind of sent igår också. Ca 02 var jag hemma med andra ord. Hrm
MEN jag är uppe nu och det är det som räknas mina vänner ;)
Mat på Brogatan och drinkar på Grand. Perfa!
Blev lite biljard också...för grabbarna i alla fall, jag blandade mig sådäääär mycket i det där..
Haha sitter här och skrattar lite för mig själv när jag tänker på kvällen. Skrattade nog 95% av tiden. Så mycket skit vi kan hitta på.
Värst var det på väg till tåget. Pk följde mig och vi gick typ dubbelvikta hela vägen. O just nu kan jag verkligen inte informera om vad vi skrattade åt, för det var liksom inte viktigt..Men skrattade gjorde vi. Hum.. Haha!
Kom till stan där det ösregnade så fick bli en taxi upp för backen, med en taxichaufför som tyckte jag skulle h aen lugn söndag med te, honung och sömn. Well..Nej :)

Har lite sjuka foton från igår. Allt annat än bra. Meeen..visst kan jag visa dom ;)


Jag igår innan date med svägerskan

 

Frukosten nere på stan och pluggandet..Phu!


Nånstans här började galenskaperna..Petter o CO :) HAHA!

 
En rosa och en..hm blågrön? ;)


Jag vet faktiskt inte...? :)


SÅ otroligt bra bilder..BS & PK...o jag häller nästan drinken över mig själv som ni ser..haha!

Jaja, nu blir de frukost här!

Kram


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ni ser ut att ha haft en toppenkväll! ;) Hoppas du haft en fin söndag!!

Kramen, Maria

2009-09-13 @ 20:11:06
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mumsig frukost det där =) Får ju ske fler gånger! Puss!

2009-09-13 @ 22:34:27
Postat av: Mindy

God kväll gumman.Allt bra med dig denna måndag kväll? Allt är bra med mig..,men inte med min rygg..Ja det är så mysigt att läsa & slappa & inte tänka att man måste snart göra vid sig för åka & jobba..så skönt att slippa jobbet..hihihi...Min helg har varit en skön helg..Det ser ut som din med har varit det.Ha en skön kväll.kram kram

2009-09-14 @ 18:00:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: S!!!

hihi de var en skön nap:D. Vilken kul kväll ni ser ut att ha haft=) De behöver man ! sådana kvällar!



Kram o puss=)

2009-09-14 @ 18:44:27
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Sjalstar

Ojj da

2009-09-24 @ 17:44:27
URL: http://sjalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0