The time is now

Skööön feeling! Sprang 2,5 km och körde lätta vikter för ben och rygg, bara för att få in känslan i kroppen igen. Känns bra nu. Flåset är inte helt på plats efter förkylningen känner jag, men det kommer!

Handlade efter träningen, och vandrade hem för att laga lite mat. Lyckades bränna mig på högerhanden dessutom...känns sådär just nu faktiskt.. :/

Sitter och slöglor på Idol, ska snart hoppa in i en dusch och sen blir de nog Efterlyst när hjärtat kommer hem.

Sitter och funderar lite på rubriken. I morse på vägen till tåget mötte jag någon som jag skulle kunna leva resten av mitt liv utan att träffa någonsin igen. Tyvärr är det svårt då vi bor i samma stad. Nån gång springer man på varandra. Samma reaktion som vanligt. Kroppen stelnar till, hela jag befinner mig i försvarsställning. Ugh.
Hela dagen blir liksom överskuggad. Och varför??? Det finns absolut inget personen i fråga kan göra mig längre! The time is NOW och varför ska en hel dag förstöras för att den dåren visas sig.
No More! Vet att jag sagt detta tidigare men nu jäklar. Det är absolut inte värt det.!



The time is now.. Så SANT!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej! Usch låter inte trevligt med personen du träffat, inte skoj med folk som har en sådan inverkan på en. Vad avundsjuk jag blir på dig för att du är så duktig och tränar en massa, borde jag med göra :P Allt är bra med mig, har en lugn kväll hemma med Idol, ska nog se en film nu innan det ör dax att sova. Allt bra med dig osså? Nu åker ni ju snart, vilken dag är det? Ha det toppen! Kram

2009-09-22 @ 21:12:45
URL: http://catttis.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jodu, tiden flyger iväg!! Känns som det var nyss jag jobbade natt å det var 3 veckor sen... Men det går superbra, gillar det skarpt å trevligt när lönen kommer. Fick första lönen med nattersättning idag å det var riktig trevlig läsning. ;)

Visst är det lite läskigt att vissa människor påverkar en så!! Hm, ja, det är nog bara att jobba med det å aktivt jobba med att inte få dom känslorna!??

StorKramen, Maria

2009-09-22 @ 21:18:46
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: S!!!

härligt med träning =) Kram på dig!

2009-09-22 @ 22:32:31
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: mindy

Godmorgon snäckan..

Hoppas att du har vaknat till en solig onsdag morgon..Här är det okej.känner mig skum i kroppen så det är små jobbigt.,.skulle träffa min kära vän i dag men får bli en annan dag..man vill gärna vara försiktigt att träffas när det är små bebisar med..tur att det finns andra dagar att träffas på :)....Med min rygg så kommer det & går så det är små jobbigt när man sitter i soffan på kvällarna när man inte vet hur man ska sitta för det ömmar hur man än gör..men allt går väl över om några veckor får man hoppas på...

Så skönt med träning,,det var många år sedan man gjorde det..hihii...Hoppas att du får en skön jobb dag.kram kram

2009-09-23 @ 07:56:46
URL: http://blobndis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0