Upp och ner

Freaky tisdag måste jag nog säga. Vi har verkligen inte lite att göra just nu. Phu!
Men det går bra! Framåt Framåt..
Blev lite sen i Lund så kom inte hem till en tur i skogen. Sitter här just nu efter att ha ätit..ska strax ta en dusch och sen blir det lite plugg i sängen innan det är dags för sömn. Sitter och ber en bön att jag ska bli färdig snart. Ingen som helst koncentration på det just nu. Har tankar åt precis alla andra håll..Hm..

Men det är bra tankar. Lyckliga tankar :) Bara det att jag är överallt med huvudet. Inte där det borde vara med andra ord. Jobbigt när man MÅSTE ta tag i något. 3 days to go innan uppgift 1 ska vara inne. Work it!

En dusch kanske gör saken bättre? :)
Imorgon blir det nog en tur i skogen eftersom det aldrig blev av idag. Dock ingen lång för jag har ju som sagt en del att hitta på ;) Haha!

Kram på er...


Passande bild...en Sandra som är någon helt annanstans med tankarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0