En ledig onsdag och inspiration(!)

Sista lediga vardagen fram till semestern som det ser ut just nu... Men det gör inte mig ett dugg! :) Dock har jag utnyttjat denna dagen till max än så länge. Uppe och åt frukost med Nicco, klippte mig hos bästa Mia (mitt hår älskar henne!), ätit lunch med mami och nu kommit hem till soffan där jag ska kolla av mail och bloggar, läsa lite Glamour och vila upp mig lite inför en löparrunda senare i eftermiddag/tidig kväll.

Hade en någerlunda lång dag igår på jobb. Fullt upp, mycket skratt och ett personalmöte som inspirerade mig. Är det något jag verkligen älskar så är det att gå ifrån ett möte med känslan av att man jobbar med exakt det man vill och att man vill vara med under all utveckling och att allt framför oss är en kanonutmaning!

Kikade på våra nyrenoverade rum (igen - tittade ju på dom en sväng i förra veckan också) och fick återigen känslan av att detta kommer att bli lätt att sälja! De är underbara allihop! För att inte tala om sviten, även om den inte är klar kan jag utan tvekan säga att den kommer att bli helt fantastisk!

Återkommer nog lite senare ikväll..för på tal om rum och sviter så inser jag att jag inte har visat er ett dugg från huset ännu. Uh..jag lovar, det kommer! Nu börjar vi ju dessutom få allt på plats ;) (Nåja, nästan allt då...)

Kramar!



Bild från samma dag som personalfesten, på väg till Lund. Men här ser man i alla fall vår vita trappa i bakgrunden ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Blir så glad när jag hör att du trivs på jobbet. Själv så trivs jag med mina arbetskamrater men arbetsledningen är något av ett skämt!!! Dom är så inkompetenta så jag blir väldigt ofta sur å less. Blir less på att bli sur hela tiden om du förstår vad jag menar!??

Nu förstår jag heller inte, vad är det ni ska sälja??? Ska ni sälja huset, eller!???

Kramen, Maria

2010-04-28 @ 18:20:21
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0