Fredag!

Har haft en fullkomligt galen dag på jobb... Men jisses vad kul jag har haft.
Om jag blir tillfrågad om vad jag är bäst på i mitt jobb så brukar svaret bli min telefonröst. Jag har alltid fått höra att jag låter så glad i telefon och att mitt leende lyser igenom.. Idag har jag verkligen känt det där på riktigt. Att jag ler, konstant. Det där med att älska sitt jobb har en sjukt bra inverkan!

En härlig visning i morse, därefter ring-maraton i telefonen, lite mail maraton och lite skratt emellanåt :) Ni vet ibland när man har så mycket att göra att man bara sitter och tittar framför sig och undrar var man ska börja..lite så..men SÅ kul! :) Love it!

Nu sitter jag här och facebookar med alla och inga..ett (hm två) glas vin har slunkit ner och efter dagen känner jag att det snart är dags att övergå till vatten. Arbetsdag imorrn igen, dock ett kvällspass nere på hotellet.
Innan dess är en härlig joggingtur inplanerad, gött! Känner mig riktigt, riktigt laddad!

Hoppas ni alla har en fantastisk fredagskvälll! Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad ditt härliga skratt smittar av sig på din blogg oxå!! ;) Blir så glad av ditt inlägg. ;) Jag känner inte så när det gäller mitt jobb, tyvärr. Men jag blir så glad att höra att det finns dom som gör det. ;) Hoppas jag ska hitta nåt bra sen när det nuvarande lägger ner, om inte före det!!

Önskar dig en trevlig helg!!

Kramen, Maria

2010-04-09 @ 21:32:48
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad kul att trivas så!



Förresten vi kommer gäna ut och tittar på huset nån gång, spännande att se hur ni har det. Dessutom ett sånt hus jag växte upp i ju.

2010-04-12 @ 20:43:28
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0