Jobbhelg

Hej på er!

Hemma igen efter en intensiv jobb helg. Bokning i fredags, därefter hem för att bara ligga i soffan och försöka rätta på sig lite.

Upp i lördags och sprang ett par kilometer..har ju anmält mig och PK till Lundaloppet..som är om TVÅ veckor. Smart Sandra... ;)
Träffade bror och åkte till Malmö för att köpa soffor. Han körde mig till jobb där han fick kika på min nuvarande arbetsplats + ett par rum på det ena hotellet.

Jobbade kvällspass igår och pga diverse tågstrul hade jag fått ok att stanna över natten. Morgonpass idag och nu hemma som sagt. Precis tagit en dusch och startat en maskin tvätt. Är helt slut men ändå uppe i varv... Hm.. Blir sushikväll framför wipeout, lugnt och skönt!

Lovade ju ett par inlägg i förra veckan...jag vet ärligt talat inte var tiden tar vägen.. Vet bara att den går alldeles för fort för tillfället.
Ska dock berätta om vår crazy after work förra fredagen alldeles strax, ska bara fixa lite att dricka ;)

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0