Löjligt tidig start..

God morgon!

Startar påskaftonen liiiite för tidigt för min smak. Men ska upp och jobba nere i receptionen..extra. Så, upp och hoppa it is!

Hade mysigaste besöken igår. Först Maggis och Erik som kom o kikade på huset och snackade lite skit, såå mysigt! På kvällen kom bror och mamma och spelade buzz o drack kaffe..haha. Bror vann med hästlängder men kul hade vi ;)

Efter jobbet idag beger jag mig direkt till mamsi för påskmiddag. MUMS ägg, sill står verkligen på önskelistan just nu!


Jag i solen på baksidan igår, sååå härligt! Kan ni inte vara snälla och hålla alla tummar för att detta vädret dyker upp även imorrn så att jag och mannen kan njuta lite av trädgården? ;)

GLAD PÅSK! Och kramar på er...

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hej igen! Å glad påsk!! Nu är vi hemma å har hunnit vända tillbaka dygnet. Är hos sambons föräldrar och blir bortskämda.

Hoppas allt är bra!!

Kramen, Maria

2010-04-03 @ 12:22:16
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: SandraL!

usch ska regna imorgon dessvärre, men man kan ju alltid hoppa de inte blir så! =) Kram

2010-04-03 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0