På tur

Hej på er!

Denna arbetsdagen har verkligen flugit förbi i den värsta farten. Vi blev helt snurriga ett tag på jobb men så är det och det löser sig alltid :) Lite kaffe, några skratt och sen på det igen så blir allt super!

På tåget efter jobb, in till staden och träffade mami. Shoppade nya löparbyxor och jacka, därefter en god latte och bulle på Grand Coffee och sedan hem. Var lite i valet och kvalet om jag skulle hinna springa en tur innan det blev mörkt men slängde på mig kläderna i sjuuuuk fart och gav mig ut.

Såååå..nu sitter jag här med stela ben, ömma fossingar och är allmänt seg. Vem tusan sa att motion var nyttig? Haha. Näe...skämt åsido, men skönt att springa ett par kilometer efter månader av godisätande och slapp är det INTE! Funderar på det här med Lundaloppet och försöker få med mig mina ladys från jobb (går sådäääär)..men ja.. vettitusan om en månad kan göra sådana under på mitt flås..?

Nu kommer snart mannen hem här, äta och SOVA står på mitt schema. Blev lagom trött när jag satte mig här efter duschen ;) Gött!

Njut av kvällen så hörs vi imorrn!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad duktig du är som gav dig ut!! ;) Själv håller jag på med lite "pepptalk" med mig själv att jag ska ta å he mig iväg å träna igen... Det är så segt när man inte tränat på 6 veckor. Men jag avvaktar tills jag känner mig mindre knäckt. Just nu är jag hur trött som helst så jag ska ta å gå isäng nu.

Kramen, Maria

2010-04-06 @ 21:29:55
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0