Rocky

What a day! Tror jag går på ånga eller nåt för tillfället, för av någon anledning är jag superpigg.
Lagt i sexans växel både jag och Sofia och fått undan massvis av grejor som legat och väntat ett tag.. Skön känsla!
Fick en fråga i slutet av arbetsdagen som jag svarade så snabbt på att till och med jag själv insåg att jag har funderat över det mer än en gång. Hoppsan! Vissa saker ändras aldrig.
Eller vad säger du Tobbe? ;) Vet att du läser detta och vet precis vad jag syftar på :P

Oavsett vilket kom jag hem efter låååång tid på tågen. Shopping på Ica (satan vad jag hatar att handla mat!!!) och sen hem för att ställa altandörren på vid gavel. 19 grader ute!! Underbart!
Hade önskat mig ett mc kort, en R1:a och en motorväg just nu :) Eller åtminstone att brorsan hade haft kvar sin och tagit en sväng med sin syster. DET är vår för mig...  Love it!

Näe..tänkte försöka sätta ihop ett seriöst inlägg här, men har massa distraherande meddelande på FB..så lägger ner detta och önskar en trevlig kväll och trevlig valborg..eftersom förmodlingen ingen av oss kommer att hänga här då ;)

Kramar!





På tal om saker som aaaldrig förändras.. Mr Jones and me..Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Önskar er en riktigt trevlig valborg. Vi är bortbjudna till vänner å ska sova över hos dom.

Har jag berättat att Marcus kör MC??? Han har en Honda CBR å jag längtar tills vi kan he oss ut på vägarna igen. Förra sommaren blev det ju inget åka av för mig pga ischias:en.

Kramen, Maria

2010-04-29 @ 22:39:02
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0