Solsken, tvätt och tandläkare

Underbara, soliga dag!
Sitter ute på trappen med datorn och kikar på bloggar, tidningar och facebook ;).
Tvättmaskinen går för fullt och tänkte faktiskt att denna första maskin skulle få torka ute..kom dock på att jag inte har några tvättklämmor :/ Dumt, finns inget bättre än soltorkade kläder annars. Helt annan känsla! Till helgen kanske..men låter tyvärr som att vädre till helgen ska bli minst sagt uselt. Usch. Hade sett fram emot en helg i trädgården med grillning och trädgårdsfix ju.. Hm, vi får väl se helt enkelt!

Har en ledig torsdag, så skönt så! Har haft mer än massor på jobb att göra och igår var jag nog världens tröttaste 25 åring när familjen var på besök.. :P haha.
Blev väldans firad..både på jobb och hemma dock. Blommor, presenter och grattishälsningar haglade in. Ni är guld värda allihop!

Enda trista med denna dagen är att mitt i alltihop måste jag ta mig till tandläkaren. Usch. Finns få saker jag avskyr så mycket som just det. Men när det väl är gjort brukar det aldrig vara så farligt och sen är det ett år till nästa gång ;) DET gillar jag däremot ;). Men hade ändå önskat att jag kunde stanna här mitt i solen hela dagen. Är galet skönt och är till och med riktigt varm! Mer sånt!

Meen..ska faktiskt ta och fixa mig lite lunch strax och göra rent till det lilla odjuret innan jag beger mig iväg. Måste testa nya dammsugaren också... Perfekt till vår trappa som bokstavligt talat drar åt sig damm och smuts ;). Bra val av oss.. Hahaha. Ahh strunt samma, den är så snygg och med den snyggaste dammsugaren någonsin så blir det nog bra det med ;)


Kram på er!!


The purple one ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Japp, den dammsugaren är superbra som komplement!! Är såååå nöjd med våran, ett av dom bästa köp som jag gjort, använder den väldigt ofta. ;)

Kramen, Maria

2010-04-15 @ 18:05:42
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0