Echo in my head

Hej på er!

Känns som att det var en vecka sedan jag ens tittade in här, stämmer det??

Varit mycket jobb i veckan..några mornar, några kvällar, så som det brukar vara ;)
Jag är en HAPPY sandra och trivs som fisken i vattnet med allt just nu. Ibland kör det lite ihop sig i huvudet och därav ingen blogg, blir bara snurr då :P

Blev ett par extra timmar på jobb igår, fick hjälp av Petter att göra ett av mina projekt. Blev hur bra som helst och jag är SÅ nöjd med att ha gjort något som vi vet att alla kommer att ha användning för. Älskar meningsfulla projekt! :)

Idag blir det fredagskvälls-jobb och sen är det minsann HELG! En helg som i stort sett kommer att se ut som den förra. Sovmorgon imorrn, god frukost, lite packande. Ut till Påarp och hämta hit min lilla kanin så han slipper vara ensam i pappas hus (pappa är i Thailand). Mäta trappstegen i vårt blivande hus, beställa matta till trappan(?) osv.. På kvällen party! Tempel har 8 års jubileum och det ska vi gå på är det tänkt ;)
Frågan är vad vi ska göra innan...? Hade egentligen planer med min systerdotter men då hon har tävling på söndag gick det i stöpet..Ah får nog bli lite god mat här hemma helt enkelt!

Söndagen består säkert av ännu mer packande och en lugn dag helt enkelt ;)

Nu kallar en dusch här och sen kopp gott kaffe!

Kramar


På Maze i London, 2009

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter som en härlig helg!! ;) Hoppas det blir en finfin helg!!

Kramen, Maria

2010-02-05 @ 21:41:43
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kul att sita i Thailand och lasa din blogg. Hoppas allt ar bra med er. Har ar det bara hight live. Du vet det har med prickar har och dar, ha ha

2010-02-11 @ 06:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0