ENERGI!

Har vårkänslor idag och sitter med ett jätteleende framför datorn tillsammans med GODASTE ramlösan just nu. Blodapelsin! Är en sucker för all ramlösa och Loka och den var verkligen fantastisk!

När jag vaknade igår var jag så enormt trött. Hela kroppen skrek "Neeeeeeej" när jag tvingade upp den klockan 05.00. Men upp kom jag och på vägen till jobb fick jag en sån go känsla. Jo, det kommer nog bli en bra dag idag!
O visst blev det! Jag och Carolina körde ett helt underbart pass ihop. Skrattade i stort sett varje minut och skämtade glatt med alla gäster. Friday-feeling!
Efter jobb begav jag mig till Petter och Brogatan för ett (två) glas vin tillsammans med ett jobb-snack. Tobbe hängde på med en kaffei sin paus och när han gick segade både jag och Petter ihop totalt.

Hem och avnjöt god tacos och nåt glas vitt till i soffan. Hoppade in i sängen redan vid 21 och kollade klart på Let´s Dance och sov sedan i över 10 timmar. Idag har jag energi så det räcker åt ALLA! :)

Har verkligen tankat vän-energi de senaste veckorna. Finns inget bättre än att umgås med alla dom man tycker om! Känns i hela kroppen att allt är bra just nu. Fattas bara lite sol och värme på näsan så är det perfekt ;) Tänk om man kunde få allt! :)

Nu ska jag snart iväg till jobb och köra kvällspass ikväll och morgonpass imorrn, blir säkert super! Hoppas på lite goa och glada gäster som igår..och om inte får vi väl göra dom lila goda och glada, inget mer med det! :)

Stora lördagskramar på er! Hoppas ni NJUTER av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0