Hur fungerar det?

Tänkte be er om lite hjälp..

Jag som var mega-anti till iPhone från början (mest på grund av att en del funtioner saknades osv..) har nu bestämt mig för att det får bli en sådan nästa gång jag byter.
Jag åker ju ändå tåg x antal timmar på en vecka och en leksak är aaaaldrig fel ;)

Jag har 3 och tänker fortsätta med det. När jag hade (#%¤&#%") Telenor vet jag att man kunde byta telefon lite tidigare än vad abonnemangstiden tog slut, så länge man förlängde abonnemanget. Någon som vet om även 3 fungerar så?

Annars blir det till att vänta till oktober..och det känns ju inte så inspirerande ;)


Kommentarer
Postat av: Dessi

Är också grymt sugen på en iPhone nu och jag har ju telenor ;)

2010-02-17 @ 16:06:34
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag gumman...Kille min har denna mobil o är jätte nöjd med den..Hoppas att du kommer gilla den lika mycket som honom.Ha en skön helg.krma kram

2010-02-19 @ 15:59:43
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0