Morgonkaffe

Vi diskuterade detta fenomen, morgonkaffe, förra helgen när Dessi och Jonas var här.
Är ni som mig och måste ha kaffe på morgonen? Eller kanske som Dessi och bara dricker kaffe när sällskap och tillfället gör det?

Nu har jag i alla fall varit vaken i snart en timme och huvudet vill ha KAFFE! :) Vilket beroende.

Ännu en kväll på jobb idag. Börjar med ett personalmöte dock.
O innan dess blir det en smarrig lunch med bästisen (Calle) nere på stan. Mysigt när vi båda jobbar kväll, har typ aldrig hänt förr!

Vi hörs lite senare!
Kramar


Med Starbucks kaffet i högsta hugg! Jisses..Jag vill tillbaka till London nunu! Älskar den staden!!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Starbucks dricker jag däremot hela tiden när jag är utomlands! :) Mums!

2010-02-17 @ 16:08:08
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Jennie

Älskar kaffe men det blir i stort sett bara med sällskap eller på jobb, sällan jag tar mig en kopp själv hemma. Kanske därför jag ser till att fika ofta :)

2010-02-24 @ 21:04:39
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0