Nytt golv och flyttlådor

Den där lediga måndagen försvann snabbare än snabbast. Galet, känns inte som att jag varit ledig en enda minut.
Men strunt i det, vi kom faktiskt en bra bit på vägen igår.
I stort sett allt vi inte behöver i köket är nu placerat i lådor eller på köksbordet i väntan på fler kartonger..dom tog så klart slut igår, så typiskt!
En hel del av skåpen är faktiskt tömda och helt klara att städas.
Next stop är badrummet, vi har som tur är inte så mycket skåp där men det ska oavsett tömmas och sorteras..Tänk att vi snart har två badrum att fylla ;) Haha!

Mannen slutade tidigt igår så vi begav oss till Bauhaus i brorsans bil för att handla golv. Ska tilläggas att min kära man först trodde att vi kunde köra i hans bil (golf, två dörrars).... hade han envisats med det tror jag att vi hade fått ta oss hem på olika sätt från Bauhaus, hrm. Som tur var envisades jag då paketen var typ två meter långa och fick knappt plats i brorsans kombi. Lovely.
Massa tusenlappar senare är vi i alla fall ägare till ett fantastiskt ek-parkett till sovrummet. Kommer att bli galet snyggt!
Kikade på laminat, men när det ligger ett äkta parkett vid sidan om...Så blev det som det blev :)

Längtar efter att kunna visa er före och efter bilder på allt! :) Just nu är sovrummet blått (jätteblått!) med ett vitt, gammalt plastgolv.. Kommer att bli vitt, upp med en stor tavla och med ekparkett.. ;)

Nu ska jag hoppa in i en dusch, sängkläderna ligger i tvätten (packade ner alla andra igår, så nu får vi köra på ett set) och disken är avklarad, skönt!

Vi hörs lite senare!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..Så skoj att ni har flyttat till hus..Vart bor ni nu? om man får fråga..Hoppas att allt kommer gå bra och ni får det som ni vill ha det.Ha en skön tisdag.kram kram

2010-02-16 @ 09:18:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Så skoj att ni har hittat ett mysigt hus..Vi tittat smått med..Får se när det bli..vill helst hålla mig inom Malmö..men det visar sig..Vi får ta och träffas snart för vi har pratat så mycket om det och inte blivit av..skäms på oss.hihii.Ha en skön tisdag.Har du sol io dag med? kram kram

2010-02-16 @ 10:18:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0