Det bästa som jag har

Underbar lördag igår!

Vi tog oss först till Lund för ett snabbt glas vin på Brogatan innan vi begav oss till Veberöd City och Åse. Fick god mat, god dryck och många, många skratt.

Först en Buzz tävling där varken jag & Nicco eller Sara & Andy var några stjärnor. Därefter singstar där vi körde killar mot tjejer. Jisses vad mycket stryk killarna fick. På fyra omgångar (där de fick välja musik de flesta gångerna) fick dom 1 poäng...och vi vann allt annat. Helt sinnes ;)
Ett tag låg jag, Åse och Sara i soffan och grät av skratt. Kanske inte så snällt, men sjukt kul!

Idag är jag galet söndagsseg men tänkte slänga upp en gammal glömd låt....till DE bästa som jag har!
(Ni vet vilka ni är, ni är många!)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Skönt att läsa att era MÄN ÄR MÄN.. En man vinner inte singstar, underhåller sin kvinna och lockar henne tillskratt helt ok. Själv är jag just nu 3 bent för 8 veckor framåt och lär snart klättra på väggarna.

2010-01-31 @ 16:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0