Lördag=Bra dag!

God förmiddag på er! Tänkte skriva godmorgon men tycker nog allt det kallas förmiddag nu, fast mannen fortfarande ligger och sussar gott.
Jag är i alla fall uppe och har satt på kaffe, magen kurrar så jag hoppas han planerar att hoppa upp strax!

Schemat idag är följande:

Frukost
Börja rensa i garderoben, packa ner sommarkläder och sommarskor bland annat
Fika med mamma (och bror?)
Äta lunch
Börja göra sig snygg inför kvällen
Åka till Lund och ta ett snabbt glas vin med Mattias innan bussen till Veberöd City avgår
Middag, singstar och partykväll hos Åse

Kanske inte precis i ovanstående ordning, men ni vet var ni har mig i alla fall!

Vi hörs lite senare när jag har kommit igång här!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0