Nyrenoverad!

Precis så känner jag mig idag, nyrenoverad!
Har haft en galet effektiv ledig dag med inte mindre än tre turer till Påarp för att dumpa av grejorna från källarförrådet.
Blev frukost hos pappa, en runda till tippen och nu är det banne mig tomt där nere, fantastiskt skönt!
Har plockat hem lite kartonger och skulle egentligen gett mig in i garderoben för att rensa bland mina skor och packa ner de jag ska behålla..meen kroppen har fått nog för idag!

Var på SATS efter allt kartongkörande. Rygg och sedan fick jag för mig att lite intervallträning på löpbandet var en bra idé.. Gick av bandet när det började susa i hela huvudet (efter 3 km) Jesus.. Vi har en del att jobba på!

MEN...så bra det känns när man kommer hem, ställer sig i världens skönaste dusch och känner hur duktig man varit.
Kan bara le!

Middag har intagits i soffan och spikmattan har fått göra sitt. Nu ska jag faktiskt bege mig mot sängen och försvinna i en annan värld (nyaste Glamour) för en stund och sen SOVA!
Jobb imorgon igen, kvällspass, så förhoppningsvis ska jag hinna börja med skorna innan dess ;)

På tal om jobb, gissa hur fantastiskt det känns att vara riktigt på G och älska det man gör igen? Det var kanske semestern som gjorde mig nyrenoverad? För visst tusan känns (nästan) precis allt kul nu! :) Lovely!

Kram och godnatt kära läsare ;)


Ahhh ;) Total njutning!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vilken härlig känsla!!! Ta å njut av den så länge den varar!! ;) Blir så ressugen när jag ser bilden å har svårt att fatta att vi snart ska iväg... ;)

Kramen, Maria

2010-01-26 @ 02:51:14
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman.härlig bild på dig..Längtar till värmen mer och mer.Ha en skön måndag.kram

2010-02-08 @ 09:58:25
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0