Snart helg!

Hej på er!

Då var det verkligen torsdagskväll igen. Snart dags att hoppa i säng men sitter och kikar på kanal 8, efterlyst special. Hemskt!

Dagen har flugit förbi i vanlig ordning. Tog ett tidigare tåg för att vara säker på att vara i tid (dumma snö!) och hann äta frukost med Sara, lovely!
En dag på bokningen efter det, hoppas jag var till någon hjälp tjejer!

Ner i receptionen en snabb sväng för att fixa en grej som förföljt mig länge, skönt nu! Därefter hem till väntande tacos i soffan. Underbart!

Legat och bläddrat i Sköna Hem och drömt mig bort till huset. Hallen är i stort sett färdigplanerad och den ska vi ta tag i så fort vi flyttar in. Tapet är redan fixad, trappan har vi bokat in målning för och matta som ska ligga på trappstegen ska vi boka in och betala i veckan.


Ungefär den här formen har även vår trappa..just nu är den i furu men blir snart vit..och med svart matta i själva stegen.. Före och efter bilder kommer självklart att komma upp ;)

Jag drömmer även om klädkammaren där uppe. Det är inte många kvadratmeter men jag hoppas verkligen att jag ska få till den. Men vad har man alla bloggar och andra inspirationssidor till egentligen? Det måste finnas någon där ute som har gjort om sin lilla klädkammare till ett mysigt dressingroom? :)
Alla tips är som vanligt välkomna!


Hade ju inte varit fel med denna storleken ;) Haha...men man ska vara nöjd med vad man har!
Bild lånad HÄR

Dags att tvätta bort färgen från ansiktet här.. Sovmorgon imorgon känns himla skönt även om det innebär en fredagskväll på jobb. Det var så längesen sist att jag ser fram emot det..fredagskvällar och alla glada människor är alltid nåt speciellt! ;)

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: S!!

Jaa just det, upp o gå har man ju hört man ska! jaja de löser sig väl, man blir lite bitter bara när man är van att röra sig fritt...=) Nu närmar sig huseflytten! så spännande :) massa planering kan jag tro!! :)



Kram!

2010-01-29 @ 08:42:25
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Dessi

Tips! StyleRoom har massvis med bilder från dressingroom som vanliga människor har gjort om! Det är bara att söka på det ordet, så brukar det dyka upp rätt mycket. Säg bara till om du vill ha tips ;)

2010-02-07 @ 11:47:03
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Fru Evelina

Åh, har ni köpt hus gumman??

KUL!!!



Kramar

2010-02-07 @ 19:52:07
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0