Utmaning!

Hela denna dagen har känt som en sådan, en riktigt utmaning.
Iskallt i morse, iskallt på tåget, en viktig certifiering på jobb, ett brandlarm....
Nåja, bit ihop eller bryt ihop ;) Haha nä skämt åsido, det har gått fint och dagen har varit fin. We like utmaningar helt enkelt!

Imorgon ska jag lite oväntat befinna mig på bokningen, spännande! Blir nog lagom snurrig när jag är där med tanke på att det var ca två månader sedan sist..haha ;) Men roligt ska det bli!

Nya datorn bor numera hos oss, dock sitter jag med den gamla i knät..Sitter och för över bilder till mitt USB minne för att kunna använda dessa även på den nya ;)

Återkommer kanske senare!
Kram på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sandie

Träffade din mamma idag=) hon är alltid så trevlig!! :) du verkar ha haft mer flyt me ditt knä efter dina operationer än mig! hörde du var o dansa nån dag efter... så skönt. Önskar de vore så för mig med! mögmögmög detta.



Kram på dig !!!

2010-01-28 @ 20:58:05
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0