LONG time, no see

Hej på er...
Var ett tag sedan jag tittade in här.. Har faktiskt inte ens loggat in och kollat av kära bloggen på säkert tre veckor.
Varför?
Jag vet faktiskt inte..

Det händer mycket omkring mig just nu, både bra och dåliga saker.. O just nu har jag ingen lust att skriva om det. Ganska enkelt så...

Kan berätta att vi är mitt uppe i ett systembyte på jobb. Håller just nu på att lägga över ALLA bokningar från det gamla systemet till det nya.. Om hjärnan känns lite mosig efter en dag? Minst sagt ;) Men vi har kul och gör det bästa av det hela. Det kommer att bli tipptopp med nytt system!

Har varit en weekend i Barcelona, underbart väder, underbart goda tapas och mycket gott bubbel ;) En härligt helg helt enkelt.


Hunnit med en helg i Lund (Lundakarneval) både på jobb och med jobbekompisarna.. Mysigt!!

Hade en hel-helg här i Påarp med just de samma, jobbekompisarna (förstår inte varför jag kallar dom så längre..mer äkta vänner får man leta efter!) som var helt fantastiskt.

Helgen som gick fick med andra ord bli ganska lugn.. Stockholm, Lundakarneval, party-i-påarp helg och sen Barcelona tog lite på krafterna ;)

Ska åka till jobb nu men en liten uppdatering blev det i alla fall.
Bilder på ovanstående kommer säkert, jag vet dock inte när...

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Kul att få ett "livstecken". ;) Känner igen mig, har inte tid å lust att uppdatera bloggen så ofta numera men jag börjar få lite sug nu...

Ser fram emot att få se lite bilder från era upptåg å jag hoppas att det tråkiga får bra utgång!!!

StorKramen från mig ;)

2010-06-16 @ 20:46:51
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: mami

Lilla gumman, vad är det som är dåligt som händer runt dig just nu? Något man kan bistå med?

2010-06-17 @ 11:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0