Måste ju prova..

Skaffade ju en iPhone för inte så länge sedan. Nu är det minsann dags att sätta den lilla godingen på prov och faktiskt blogga från den ;) tänk vad praktiskt, nu om något borde jag få tillbaka den där blogglusten, när allt är så lätt. Är just i detta nu på väg hem från jobbet, lagom trött i huvudet.. Älskar som bekant att lära mig saker och om det är något jag gör på jobb just nu så är det just det. Vi har i denna veckan gått över på "riktigt" till det nya systemet på båda hotellen. Jisses vad vilsen man är ibland! Man är så van vid att ha koll och kunna funktioner och knappar utan och innan och nu är det precis motsatsen. Men det gäller väl bara att våga, trycka lite här, trycka lite där o till slut hittar man rätt någonstans;) Är på väg mot en fika med mamma, mysigt. Sedan ska jag försöka för tredje kvällen i rad att komma i säng lite i tid. Har sovit uselt och framförallt alldeles för lite hur länge som helst nu. Men snart är det ju semester så det löser sig säkert det med :) Kram på er, hörs kanske lite senare

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Det funkade ju finfint att blogga från i-phonen! ;) Vad skönt att det snart är semester för er. Själv har jag två veckor kvar efter denna vecka... Som jag längtar, jag är riktigt less just nu. Hoppas att blogglusten ska komma tillbaka till mig med.

Kramen, Maria

2010-06-30 @ 18:06:39
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh en iphone, jag vill med haa!



Vad kul att ni ska till karpathos, ser fram emot att höra vad du tycker om ön :-)



Kram!

2010-08-11 @ 16:02:01
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0