För att jag inte orkar

FY vilken seg måndag detta är!
Legat vaken halva natten och mått pyton, frusit och vridit mig.. = trött Sandra i morse.
Höll seriöst på att frysa ihjäl i dimman på väg till tåget och sen har det fortsatt så, frusit och huvudet har varit segt som kola.
Hemkommen för lite mindre än en timme sen, sitter invirad i en film i soffan på ovanvåningen och vill mest av allt gå och lägga mig.
Har egentligen en diskmaskin som ska tömmas och kläder som ska vikas men jag orkar faktiskt inte. Det kan vänta till imorgon, ingen lär ta det ifrån mig...?

Ska faktiskt se till att hoppa i säng och läsa lte Glamour/kolla på tv och vänta på John Blund (han lär knacka på any minute!)

Sov gott alla ni goa och tänk positivt, veckans sämsta dag är över ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch alla är sjuka just nu =( Krya på dig!! //SAndraL

2010-03-09 @ 09:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0