Lovely!

Galet! Sitter mitt i solen på vår ena trappa och bara njuter. Kommer lite isiga vindar emellanåt men annars är det helt ljuvligt. Sol i ansiktet, bra bloggar och facebook. En go filt att sitta på och vår egen trädgård..inte behövt springa iväg någonstans ;)
Synd bara att jag har en huvudvärk som heter duga...fast den kan jag tyvärr inte skylla på någon annan än just mig själv.

Gårdagen var dock fantastiskt rolig. Fördrink på Hamnpaviljongen, mat på Tivoli och sedan spelade brorsans tjejkompis från USA just på Tivoli. Vilken röst hon har! Jag och bror följde med dom ut på Helsing en tur sen och hade SÅ fantastiskt kul...men efter alla cider protesterar mitt huvud högljutt idag.. ;) Blir kaffe ikväll när vi ska till Malmö och se henne spela igen..Nåja ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0