Musikdejt och kakelinköp

Hej lördag!

Har en supermysig lördag här. Fick sova länge i morse efter en fantastiskt kul kväll hos Dessi och Jonas igår. Vi hade musiktema och hittade galet många gamla godingar. Blev dock en massa vin och cider så huvudet behövde lite sömn ;) Tack för igår vänner, ni är fantastiska!!

Upp gick vi i alla fall och städade upp lite efter mattläggare, skruvade fast trappräcke och lite sådant.. Kom på att vi kunde sticka ut och kika på Svenska Kakel...sagt och gjort... och hem kom vi med 15 kvm ljusgrått kakel till tvättstugan. Var inte alls meningen...som det kan bli! ;) Har i alla fall räknat ut att det kommer att räcka och bli över ;)

Vi har precis sett en film här och ska snart ge oss på nästa...godis, chips och massa tända ljus = perfekt Nicco&Sandra lördag med andra ord :) Underbart!

Bjuder på en bild (eller ett par) från förra lördagens bravader här hemma:

  
  

1. jag och big brother
2. jag och pappsen
3. systrarna
4. ja...well..
5. jag och pappa är grymma på ABBA
6. pappa/morfar med sina barnbarn/mina systerdöttrar

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Tack vännen! Ni är bäst!

2010-03-20 @ 23:43:43
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0