Personalfests-dags!

Så är det dags för dagen D med jobbet. Personalfest. Jajemen, blir nog bra det här :)

Veckan har bara försvunnit för mig. Är lite extra vårtrött känns det som och har inte riktigt orkat starta datorn när jag kommit hem på kvällarna. Har haft en någerlunda fullspäckad vcka på jobb och det är SÅ kul. Hade ett riktigt bra utvecklingssamtal också. Mycket bra och en massa mål att bli bättre på. Precis som det ska vara!

Har varit på en visning, alltid lika kul att spana in andras produkter och veta vad som finns i vår närhet. Har jobbat ett par timmar nere på ett av hotellen osv.. Fullspäckat som sagt ;)

Fredagskvällen ägnade jag åt finaste vännerna. Det blev tapas och goda skratt och därefter uteserveringen på Stortorget i en timme innan jag hade slut på energi.. ;)
Igår var det Ullared för hela slanten med mor och bror. Sängkläder, handdukar, spel till vår älskade playstation (buzz och en singstarskiva till) blev det bland annat...

Idag har det varit sovmorgon för min del, ska äta frukost här nu och sen blir det dusch, hårlockning, nagelmålning osv som står på schemat.

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0