Snurr-boll!

Hej på er!
O så var det onsdag alltså. Helt galet vad mina dagar bara försvinner, gör era också det?

Här har ni en trött bloggaren, mitt huvud snurrar seriöst så trött jag är idag. Men jisses vilken BRA dag jag har haft! Underbart! Började med en visning på båda hotellen. Därefter svara svara svara i telefonen som vägrade vara tyst (vilket såklart är en BRA sak!!), ner på veckomöte på ena hotellet och sedan upp och ta tag i högarna som hade samlats under alla telefonsamtal...Helt slut.
Tror jag har ansträngt mig lite mycket..men så är det och kul är det!

Har tryckt i mig lite rester och slängt in en maskin tvätt. Kaninen har fått en ren bur och ny mat.. Nu fattas bara att denna tjejen också ska bli ren.. Ta en dusch med andra ord och prata lite skit med bästa Maggis i telefonen, perfekt onsdagsnöje ;)

Imorrn är det torsdag och då bjuds det på jobb och en mysig fika med bästa svägerskan efter det! Alldeles för längesedan så vi har nog en del att prata om kan jag tänka mig ;)

O just ja, fler bilder kommer såklart att komma upp..ska bara hitta alla program och installera i datorn så jag kan visa bilder från både mobil och kamera ;)

Kramar på er!


Detta ser jag fram emot!! Solglasögon o värme!! :)

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Jag vill se bilder på trappan!!! Puss!

2010-03-17 @ 22:59:31
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: mami

Underbar bild, man bara längtar efter sol, bad, sol, bad..

2010-03-18 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0