All alone on a Sunday morning..

Känns som söndag idag. Huvudet är segt, kroppen är trött.
Ser fram emot en riktigt slö dag.

Bled goda grillspett igår, ett par glas vin, irish och dessert. O så bål såklart ;) Ett som brinner, inte drycken ;)

Satt och kollade på massvis av gamla bilder med mamma igår. Ska lägga upp några här sen.. På fyra år har jag haft helt magiska stunder med gänget som har blivit några av mina bästa vänner! Skrattade sååå mycket åt några av bilderna, vilka kvällar/mornar/dagar/nätter vi har haft! Galet.
Kommer som sagt upp ett litet urplock här senare, så kika in :)

Under tiden bjuder jag på en låt som jag alltid börjar sjunga på när jag är så här seg. Vet faktiskt inte varför, men det dåliga vädret bidrar säkert..Fin är den i alla fall.

Kramar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0