Jorå, vi fixade det :)

Lundaloppet 2010 avklarat. Lundaloppet 2011 ser vi fram emot ;) Det här ska vi lätt göra om, fruktansvärt kul!
Trots en "ganska" långsam start pga mycket folk så blev tiden under 30 minuter, vilket var målet. Nöjd!
Sista kilometern gick galet fort, haha ;)

Många skratt som vanligt när det är vi två som umgås..  Tack PK för en (för en gångs skull) väldigt sund och rolig dag! :) Början på en ny tradition, börjar bli många!
O Tack sötaste Åse och Mattias som hejade så att det ekade på Stortorget, ni gav mig energi för sista biten ;)
Tog en cider och ett glas vin med de senare två efter loppet. SÅ glad att jag hade stått på mig angående festen på kvällen för när jag kom hem hann jag bara äta sen sov jag gott i soffan fram till Nicco kom hem vid halv elva, haha!

Idag ska köket målas! Herregud, undrar just hur många "aj" pappa kommer att få stå ut med... klättra på stegar idag känns sådär lockande ;) Nåja, bit ihop eller bryt ihop.
Fika med Marina och Calle i eftermiddag och Hockey ikväll, fantastiska söndag!!

Ha en mysig dag! :)
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0