Stockholm it is!

En fullspäckad vecka, en fullspäckad ledig dag och nu står väskan packad, huset är städat och vi är redo att hoppa upp imorgon och bege oss mot Stockholm för bröllop.

Ska bo på Clarion Sign. Marcus, som en gång i tiden anställde mig har varit med från början med det hotellet och det ska bli SÅ kul att äntligen se det. Tyvärr är ju inte han kvar längre..men nästa gång tar vi Clarion Stockholm ;).

Ser fram emot två dagar med en del av familjen (Nicco och Marina), höga klackar och goda drinkar :)

Tänk att vi på söndag har varit gifta i ett år.. Galet!!! <3


Ganska nyförlovade och precis i början av planeringsstadiet av vår stora dag ;)
Paris våren 2008


Datorn hänger med i helgen, så lite Stockholmsbilder och inlägg kommer upp under helgen!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, ha det så trevligt i helgen!!! Själv myser jag med mina 2 favvokillar i helgen. Min brorson är hos oss å det är alltid så trevligt! ;)

Kramen, Maria

2010-05-14 @ 18:25:55
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: S!!

vilken tuuuuuur ni har som åkte dit nu, de e ju strålande väder där har man hört=)!

2010-05-16 @ 09:36:58
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0