Jag skulle inte ha så bråttom..

Lyssnar på vår playlist här.

Har tänt massa ljus, korkat upp en flaska vin och skivat upp ananas o grejor.. Vet iofs inte hur bra ananas och rött vin går ihop.. Men rött vin är gott..och ananas är gott.. Behöver kanske inte blanda ;) En sak i taget borde funka ;)

Pratar med Eva.. O har förklarat en sak för henne.. Hon förstår för hon känner oss båda två.. I andras ögon låter det kanske rätt otroligt.

Men jag skrev ett inlägg i Augusti. O jag har hittat det. Ni förstår om ni läser ;) Precis så...Galet!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läste det gamla inlägget och det är precis så man vill ha det som du skrev där, och för att hitta en sån underbar kille då måste man vara kräsen! Jag tycker folk ska bry sig om sitt eget och vara glad över att du hittat någon trivs med och som gör dig lycklig :) Det är jag i alla fall, det ska du veta gumman. Puss & Kram!

2007-12-06 @ 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0