Segsöndag!

Så ligger vi fortfarande i soffan då... Inte rört oss många meter kan jag tala om!

Gick typ upp..käkade frukost....eller brunch...eller nåt. Bacon, äggröra och fattiga riddare.. :) Söndagsfrulle!
Nu beställde Nicco precis thai-mat...riiiiktigt längesen vi käkade thai mat... Har i alla fall riktigt bra minnen av Nicco och thaimat...
För mig är Greys och thaimat detsamma som att allt är SÅ bra mellan oss... Det blev nämligen det i inlägget ovan.. Riktigt bra igen efter vår svacka... O nu ska vi gifta oss.

Blivande svägerskan var ju som sagt här igår.. Blev mycket balkong-snack för henne om mig.. och en del om just nämnda svacka.. Var ju innan hon och jag kände varandra.. Kul att höra hur det var på denna sidan...eller.. kul och kul. Men ni förstår..

Jaja nog svamlat.. blir lite mer inlägg sen när söndagssegheten kanske försvinner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0